Spring | WISHLISTS

8:03


Zdravíme! ,,Krásné'' pondělí přejeme!
První jsme si říkaly, že zkusíme vydávat dva články za týden... noo... a takhle to dopadlo, jsme rády, že stihneme ten jeden - tenhle.
Pro dnešek jsme si pro Vás přichystaly jarní wishlisty a to tak, že každá udělala jeden- podle sebe. Jak vidíte, každá si jarní wishlist představuje jinak.
Doufáme, že se Vám budou wishlisty líbit!! :)

Cenu, postavu a další věci jsme fakt neřešily, protože kdybychom měly brát ohled hlavně na ceny, wishlisty by vypadal opravdu jinak. Jen chceme říct, že Vám naše styly nevnucujeme a určitě se tu najde někdo, komu se něco líbit nebude...  Jsou to prostě naše wishlisty, tak si kritiku na náš styl nechte pro sebe... Díky! :)


Spring wishlist
Já (tedy Ady) jsem udělala wishlist opravdu jarní - doslova. Hodně jsem vybírala věci s květy apod. 

 Tak začneme od vrchu! :)
1. jsem si vybrala jednoduché světle růžové hodinky. Taly miluju lososové a pastelové barvy , což jde asi poznat i na mém wishlistu.

Jako 2. věc jsem si vybrala vlastně sukni, ale ten crop top bych taky brala. Kdo náhodou četl náš minulý článek, určitě si vzpomíná na fotku s crop topy, které se líbily i podle ohlasu Vám :3.

3. jsou kryty, samozřejmě na IPhone, který já nemám. Nicméně krytů jsem našla tolik, že jsem tu musela dát minimálně 2. Vlastně... já bych chtěla IPhone jen kvůli tomu výběru krytů na něj. :D.

4. tu mám polštář, který teda nevím kam bych dala... Ale tak přiznejme si, že design je božský.

5. tu mám boty od Nike, což jste si asi všimli :D. Miluju ty jejich designy a kombinace té bíle s těmi jemnými barvami... :3
6. jsem vybrala tyhle brýle. Jenže podle mně, sluší jen někomu. A taky se někomu líbí a někomu ne. Já mám tenhle styl ráda a design se mi taky moc líbil. :)

Jako 7. a poslední věc tu mám jarní čelenku. Nicméně, té si nejsem jistá . Do minulého článku jsme si vybrali taky květinové čelenky, které sice vypadaly samotné dobře, ale moc se nám nelíbily, takže jsme je nedávali ani do článku... Samozřejmě, tahle může být jiná... :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> 

Já (Niki) jsem svůj wihlist teda moc neudělala do květinových potisků a pastelových barev, ale to snad nevadí.. V oblékání mám moc ráda černou a bílou, tak jsem je tedy, jak sami vidíte zkombinovala se světle modrou.
Jdeme si, ale rozebrat jednotlivé věci, co jsou na mém wishlistu..

Stejně jako Ady začnu od vrchu..

Jako 1. tu mám bílý crop top s černými pruhy. Asi si říkáte, že do jarního wihlistu vůbec nepatří.., ale já jsem toho názoru, že když se pod něj dá třeba černé tílko bude to vypadat moc pěkně, ae to je věc názoru :).
Ještě se zmíním, že další dva crop topy si můžete prohlédnout v minulém článku.

2. Další věcí co tady mám jsou tyto roztomilé sedmikráskové náušnice. Jsou to tzv. peckové náušnice, které nosím o dost raději než vysací. Navíc se hodí téměř ke všemu :).

3. tu mám kryt na mobil. Jak jste si už jistě všimli miluju světle modrou barvu.
I když je jen pruhovaný moc se mi líbí. Jak se říká: v jednoduchosti je krása!

4. tu je sukně neboli tzv. skate skirt. Tahle je v černé barvě. Což je pro mě dost praktické.
Mimochodem, všiml jste si jak ladí k tomu crop topu? :D

Jako 5. Vám ukážu tenhle minimalistický hrníček, který mi připomíná ledního medvěda.
Pro mě jako dělaný na ranní čaj!

6. věc je tu tahle bílo-fialovo-modrá mikina. Nevím vlastně ani proč, ale hrozně se mi líbí!

7. tu mám tyhle plátěné světle modré tenisky s bílýma tkaničkama.
No nejsou boží? :D

Jako 8. a poslední věc tu mám bílé krat'asy. Vlastním jedny ve stejném stylu (ale riflové) a jsou super. Bud' v létě jen tak nebo na jaře a na podzim s legínama nebo punčocháčema.
A tyhle bílé by se opět skvěle hodily k tomu crop topu! :D

Takže tohle byly naše wishlisty.. Budeme rády, když napíšete co se Vám líbilo a co naopak ne :).

To by bylo pro dnešní článek všechno. Mějte se se hezky a přežijte ve škole až do pátku! :D
Vaše
Niki & Adel 


Která věc se Vám líbila nejvíc a která naopak nejméně? Jaký je Váš celkový dojem?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. MYORIGINALSTYLE
    Úžasný příspěvek =)
    můj blog kdyby vás zajímalo kdo to napsal =D
    http://myoriginalstylee.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkujeme, na blog se určitě podíváme :3 :))
      Ady

      Vymazat
  2. Oba dva wishlisty jsou super, ale mně je určitě bližší ten druhý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych brala vše a to z obou. :D Moc děkujeme za názor a za odezvu! Moc si toho ceníme! :))
      Ady

      Vymazat
  3. Oba wishlisty se mi líbí. ^^ Ten hrnek je úžasný a ta mikina prostě awww. :3 A tu růžovou sukni bych taky brala. :D
    Super článek!

    Sofi♥

    OdpovědětVymazat