Něco jako úvodní článek

11:10


Ahoj! Vítejte u nás na blogu dost nečekaná věta.
 Obě nesnášíme psaní úvodního článku, ale nějaký úvod přece ,,musí'' být.
Na začátek bychom Vám rády řekly něco o sobě a o blogu.

Takže.. Jsme dvě kamarádky a spolužačky zároveň.V blogosféře, ale nejsme nováčci - obě se v ní vyskytujeme zhruba rok a půl.
Rády kreslíme, tančíme, fotíme a samozřejmě píšeme blog.
 Blog je zaměřený především na módu a takové ty klasické deníčkové články ze života.

Tak a ted' se Vám představíme každá sama pomocí faktů.

Adel

1. Miluju zvířata
2. Vlastním jednoho psa (fenku) - Cassie
3. Vlastnila jsem již spoustu blogů i kanálů na YouTube
4. Nemusím blogy o kosmetice
5. Asi 3 roky se věnuju tanci - Street Dance
6. Miluju fotografování, i přesto, že neumím fotit :D
7. Nesnáším matiku
8. Jsem hrozně ukecaná a když můžu, hrozně ráda se ve článku rozepíšu
9. Jsem závislá na Instagramu
10. Mým cílem na blogu je, mít velkou aktivitu (na blogu) i bez sdílení ve Facebook skupinách
11. Jsem dost tvrdohlavá
12. S Niki si nejvíc rozumíme v blogování
13. Miluju, když mi někdo z čtenářů nebo odběratelů na YouTube napíše(samozřejmě, že ne kritiku)
14. Na YouTube nenatáčím, ale do budoucna o tom znovu přemýšlím
15. Ráda píšu, ale nerada čtu

Z pohledu Nikči
,,Adel je člověk, který skoro nic nebere vážně :D. Je strašně zajímavé, že máme stejné zájmy. Možná proto si tak rozumíme. Jsme schopné mluvit spolu celou přestávku, a kdyby to šlo, tak i v hodině. Nejvíc si spolu, ale rozumíme na téma blog. Takže, když Adel napadlo, že si založíme společný blog, hned jsem souhlasila.
Jsem moc ráda, že se známe a na naše zážitky nikdy nezapomenu!


Niki

1. Jmenuji se Nikol.
2. Znám se s Adel 6 let.
3. Miluju meloun a Nutellu.
4. Nesnáším, když mi někdo říká ,,Nikolo''.
5. Mám radši češtinu než matiku.
6. Miluju papírnictví.
7. Mám ráda čaj.
8. Když jsem byla malá natočila jsem video o náramku z gumiček na tablet, takže to bylo v hrozně špatné kvalitě :D
9. Vůbec neumím zpívat.
10. Narozdíl od Adel ráda čtu.
11. Ráda fotím a nesnáším, když mám blbé světlo nebo fotku vyfotím rozmazanou fotku :D.
12. Jsem závislák na Instagramu.
13. Od školky se věnuju kreslení.
14. 6 let se věnuju tanci- mix různých technik.
15. Nesnáším, když má někdo ohryzané nehty :D.

Z pohledu Adel
,,Niki je strašně tvrdohlavá a je fakt těžký ji o něčem přesvědčit, ale nemůžu si stěžovat, jelikož já jsem úplně stejná. Obě milujeme papíráky a často pořádáme zastávky v papírácích poblíž školy, protože chodíme převážně po vyučování. Niki je hodně dobrá jak na sloh, tak na  gramatiku i recitaci. Ve škole je stoprocentně mezi těmi nejlepšími a to nejen na češtinu. Jsem ráda, že s ní chodím do třídy a to nejen díky tomu, že si od ní nechávám opsat každý úkol :D <3''

Pro všechny, kteří nás chtějí sledovat, napsat nám a nebo nás podpořit na instagramu.
E-mail: bloggersisters@seznam.cz
Instagram blogubloggersistersblog
Instagram Nikči: nikis.nikis
Instagram Ádi: ady_brezik

Budeme rády za každý komentář i pravidelného čtenáře!
Ahoj!

Vaše
Niki & Adel 
Co Vy a blogosféra? Co říkáte na design?




You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jee už sa teším na ďalšie články! :) Som zvedavá a držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj holky, úvod je pěkný, stručný a dostačující:) přeji dobrý rozjezd :) www.mayaworldczech.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat